Etika i usaglašenost

Bureau Veritas neprestano raste kao zaista globalni biznis koji je izgrađen na solidnom i dugogodišnjem ugledu koji verovatno predstavlja i najvažniju vrednost.


Ugled i reputacija dolaze od stalne primene bitnih osnovnih vrednosti koje primenjuju svi zaposleni u Bureau Veritas-u i kojima je posvećen svako ko je u okviru grupe Bureau Veritas. Naše osnovne vrednosti ojačavaju jedinstvo i slogu i pomažu u promociji strategiji rasta profitabilnosti.

Osnovne vrednosti Bureau Veritas-a - "integritet i etika" i "nepristrasnosti i nezavisnosti" bile su u fokusu našeg rada u 2003. godini kada je pod vođstvom Međunarodne federacije inspekcijskih agencija (IFIA) došlo i do izrade prvog Etičkog kodeksa Bureau Veritas koji je objavljen u oktobru 2003.

U skladu sa zahtevima naše profesije, Etički kodeks opisuje vrednosti, principe i pravila koji važe za sve unutar Bureau Veritas-a koji je na osnovu njih gradio svoj rast i odnose bazirane na poverenju sa svim klijentima, poslovnim partnerima i zaposlenima.

Sa druge strane, naši korisnici vide Bureau Veritas kao primernu kompaniju što se tiče integriteta i kvaliteta u obavljanju usluga. Jasno je da su u današnje vreme korisnicima veoma bitni integritet, nepristrasnost i nezavisnost koji su istovremeno i glavna briga svih zaposlenih u Bureau Veritas-u. Tako je danas reputacija integriteta i sjajnog obavljanja usluga postala jedan od glavnih razloga uspešne prodaje i nešto na šta svako zaposlen u Bureau Veritas-u može biti ponosan.

Zbog ovoga je važno da svako zaposlen u Bureau Veritas deluje u skladu sa Etičkim kodeksom i aktivno primenjuje i brani njegove vrednosti, principe i pravila. Svi mi smo odgovorni da ova usklađenost bude vitalni deo naše poslovne prakse i budućeg uspeha da bi sačuvali i unapredili reputaciju Bureau Veritas-a kao socijalno odgovorne kompanije.

Etički kodeks Bureau Veritas-a koji važi za svakog zaposlenog poslednji put je ažuriran u avgustu 2012. godine.